MICK!

 

Voor startend ondernemer Mick de Boer, die werkzaam is als klusjesman, hebben we een complete nieuwe merkidentiteit ontwikkeld. Door middel van intensieve samenwerking en brainstormsessies zijn we tot een sterk en onderscheidend merkconcept gekomen dat past bij de persoonlijkheid en visie van Mick de Boer. Hierbij hebben we niet alleen de visuele identiteit en huisstijl ontworpen, maar ook een nieuwe website ontwikkeld die volledig aansluit bij de nieuwe merkidentiteit. Het doel van de rebranding was om de bekendheid van Mick de Boer als klusjesman te vergroten en meer klanten aan te trekken. Door de frisse en professionele uitstraling van het nieuwe merkconcept, is Mick de Boer nu beter in staat om zich te onderscheiden van andere klusjesmannen en zich te positioneren als een betrouwbare en kundige vakman.

 

© Screw the Line Amsterdam B.V. - KVK: 34386791 - BTW NL: 8223.58.803.B01 - 020 894 3321 - info@screwtheline.com