Makelaarsland

 

Makelaarsland, een vernieuwende partij die de traditionele makelaarswereld op zijn kop zette, groeide uit tot de grootste makelaar van Nederland. Maar met die groei kwam ook de behoefte aan een nieuwe merkidentiteit. Samen met de directie gingen we aan de slag met de herpositionering van ruwe scheenschopper naar betrouwbare marktleider. We begonnen met een uitgebreide analyse van de markt en de concurrentie, en werkten vervolgens aan de merkwaarden en -propositie. Op basis daarvan ontwikkelden we een nieuwe visuele identiteit en een bijbehorende merkcampagne. Het doel was om de betrouwbaarheid en deskundigheid van Makelaarsland te benadrukken, zonder daarbij de vernieuwende en eigentijdse uitstraling te verliezen. Het resultaat was een succesvolle herpositionering, waarbij Makelaarsland zijn marktleiderschap verstevigde en nog steeds bekendstaat als een vernieuwende speler in de makelaarswereld.

 

© Screw the Line Amsterdam B.V. - KVK: 34386791 - BTW NL: 8223.58.803.B01 - 020 894 3321 - info@screwtheline.com